neděle 24. února 2013

Ne 24.2. Piknik v trávě


Objevila jsem les asi 25 km od Kinsale, tak jsme tam s holkama vyrazily. Ale byla kosa, tak jsme to brzo zabalily a jely k Anně domů na tea s mlíkem u něhož jsme se shodly, že Irové jsou prasata. Že úplně všichni mají doma neskutečný bordel.

No a na dneska naplánovala jedna Španělka výlet...Asi vás naseru, ale dneska bylo fakt krásně a už několik dnů nepršelo, tak jsme měli, vlastně měly, piknik v trávě.
Bylo nás 14, z toho asi 10 Španělek a vypadalo to takhle...Sraz byl v 10.30 v Kinsale. Já jsem měla zpoždění, tak jsem tam valila jak cip, příjdu 10.35 a byly tam 2 holky. Většina přišla tak v 10.45 no a do 11 jsme byly konečně všechny, jenže pak se všechny rozhodly, že vlastně potřebují kafe, tak šly do kavárny. Moje grupa, tzn. Anna, Marie a já, jsme čekaly na lavce, no a ve 12 jsme vyrazily. No comment.

Rocky Bay.
Gorse neboli Furze, typická irská rostlina, která teď kvete a je úplně všude.
Anna the climber.

Jakmile vyleze slunko, tak Irové jdou hned do kraťas a triček a nejradši vyrazí na pláž, kde můžou běhat bez bot...Bylo 5°C a já jsem na sobě měla tričko, 2 trička s dlouhým, dva svetry a zimní bundu.








Žádné komentáře:

Okomentovat