středa 13. února 2013

St 13.2. Palačinky a koláč

Včera spoko...u Anny byla babička děcek (která má vlastní restauraci), takže nasmažila palačinky ona a byly úplně mega dobré!
Na slano s houbama a na sladko s jahodama a čokoládou.


Nefoť mě!

Chodský koláč!
Jsem upekla k Anně. Kapku se mi připek na jedné straně, ale snad bude dobrý.
Anna udělá něco španělského, Marie francouzského a ještě tam bude Kriszti z Maďarska, tak jsem zvědavá.


5 komentářů:

  1. typičo ten koláč vypadá dobře jak cyp!

    OdpovědětVymazat
  2. Kači WHEW !!!Opravdu tvaroh a povidla?Mňam,víš co se mnou dělá byť jen myšlenka na jídlo a Ty ho ještě k tomu vyfotíš!Nemůžeš trochu víc mlžit?Je půlka února,ještě 6 týdnů?!Těšíme se na Tebe.Páček shledáček...

    OdpovědětVymazat
  3. Se musim pochlubit ne?:) Ty by sis taky mela zalozit blog se svojima dortama! 5 tydnu a 5 dni! Se nedockam asi...

    OdpovědětVymazat
  4. Na to že si mi volala jenom 6krát jak ho upéct tak vypadá ten kotouč moc dobře a že je trochu přikuřený to je dobré ¨,někdo má rád křupavé.a druhá pulka vypadá měkká , to zas pro ty starší .Tak hoj a klidně zase brnkni až bude třeba Pjotruš

    OdpovědětVymazat