neděle 11. listopadu 2012

So 10.11. 37km

Jsem se včera vydala na pěšo výlet.
Tenhle most jsem přešla a cílem bylo dojít k dalšímu mostu a jít zpět po druhé straně řeky.

Fučelo dosti, ale počasí vypadalo slibně.

Po cestě na mě čuměla kráva.

A pak dvě krávy.

A pak hodně krav.

A bylo hezky.

A tak jsem šla.

A šla.

Až jsem potkala hrad. Z dálky to vypadlo dobře.

Zblízka už tak moc ne...všude bordel.

Dráty tu mají furt postaru na dřevěném sloupu.

A panenku Marii tu mají fakt rádi.

Mobilní záchod u cesty.



Po 20km jsem konečně našla most přes řeku.

Na druhé straně řeky prodávali zeleninu.

A měli tam originální značení.


A taky hrad (zbytek hradu).


A takhle to vypadá v podstatě v celém Irsku...nic, nic, nic, barák, nic, nic, nic, rozpadlý barák, nic....

Na konci mé cesty mě čekal opět hřbitov. Nejstarší hrob z roku 1773.

Po 37km Irský happy end.

No a po Mišanově vzoru jsem po výletě bohatší o tyto dva talíře...

...a pouzdro na brýle Converse s ubrouskem, takže mám konečně čím čistit objektiv.

2 komentáře:

  1. Tož tá kudrnatá kráva s piercingem je parádní! A musim říct, žes pěkně nakoupila, asi se taky víc začnu dívat po zemi.. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to tam je pěkná divočina ,ještě že máš dobrou orjentaci v terénu asi po tatovi co? Pěkná krajinka , ale s tyma kilometrama to moc nepřeháněj at ti ty buty do března vydrží . Eště by šlo nafasovat na šachtě Batovky hoj Pjotrus

      Vymazat