neděle 26. srpna 2012

Den druhý

Snídaně s kočkou...po tom jsem "vždycky toužila".
Po snídani jsme se jeli podívat do přístaviště na jejich loď, ale jaksi jsem nepochopila, že tam jedeme, tak jsem si nevzala foťák. Snad mě tam ještě vezmou a budem plachtit.

Po obědě jsem se šla projít, ale asi po 10 minutách na mě vylítli dva velcí psi, tak jsem se otočila a šla zpátky. Rodina mi poradila, že si na ně mám příště vzít klacek...

I v Irsku najdete studánku s hrnkem.


Takhle vypadají všechny hlavní cesty...po obou stranách jsou stromy nebo hustě propletené křaky, takže není nic vidět (ideální pro taťku, když řídí:) ).

A když tam nejsou stromy, tak je tam aspoň zeď.

Trochu prořídlý hřbitov.

Tuhle ceduli tu najdete všude. Znamená to, že toto území patří střeleckému klubu v Kinsale. No a na těch územích střílí zvířata, takže tam radši nevstupovat.

Pole kam se podíváš.

Tohle jsou apartmány asi sto metrů od našeho domu. Jsou na prodej za 4,5 milionu.

Hospoda, asi 80m od našeho domu, je zavřená už dva a půl roku. Velká škoda.

Příjezd k domu.

Ze zahrady, kterou asi moc nepoužívají.

Tohle je hned za domem. Je to asi přítok do moře.

Tohle je na druhém břehu.

Dům zezadu.

Dům zepředu.

Moje nová skříň! Kámoš od rodiny Tony ji chtěl vyhodit, tak sem si o ni řekla...

...a taky o stůl, ke kterému mi dali režisérskou židli.

A tohle tu mám taky. Je to přístroj na odsávání vlhkosti ze vzduchu.

A tolik vody to odsálo za 3 hodiny. Je toho tak 3dc.

Žádné komentáře:

Okomentovat