pátek 31. srpna 2012

1. týden je za mnou!

Včera jsem dostala svoji první výplatu (na té fotce už chybí 10 euro:) ).

Tak jsem šla na pivo do Market baru a dala si Carlsberg za 4,40 euro (furt lepší než Michal v Norsku za 9).

Nová kámoška Katka z Příbora.

A tady jsem za popeláře na cestě domů z hospody s mojim velkým palcem a reflexní vestou. Rodina mě bez ní nechtěla pustit, protože tady nemají žádné pouliční osvětlení. Večer ji tady nosí všichni.

Z dneška nemám žádné fotky. Trénovala jsem řízení a pak jsem měla volno. Děcka byla doma s mamkou a celý den řvala. Nejhorší scénu udělal Ian kvůli tomu, že chce novou mezizubní nit...
Večer šli Dave a Ger závodit v plachtění, tak jsem klukům před spaním přečetla něco o očích - o rohovce, zornici a čočce (sami to po mě chtěli) a v osm už spali jak zabití. 

Info o Michalovi: kdo čte Míšův blog, tak ví, že jel na výlet. Je ok. Dojel 30km za Oslo a tam 3 dny pracoval jako zahradník, teď se jel ještě někam podívat a v neděli by měl být zpátky.

8 komentářů:

  1. Kači, máš super blog, každý den hltám :) Hod sem odkaz na Míšův blog - jsem zvědavá, jak se mu vede v Oslo. Užívej si. Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. To s tou dentální nití je dobré, hned v pondělí udělám průzkum ve školce, jestli děti ví "vo co gou".

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pavli, Michalův blog je norska-vetes.blogspot.no. Díky za přízeň:)

    Mami, podepisuj se:) A dej vedet vysledek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kači, tak vidím, že si to tam dobře užíváš a že to nakonec není tak hrozné jak se zdálo:-).Ale moc mi chybíš:-),papa Terka

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem fakt opožděná děsně :-D Ale fotky taky hltám, komenty fotek i fanoušků zde jsou nejlepčí a Michalův blog má fakt vtipný název :-D (a nevím,jestli se zobrazuju, takže - Mili)

    OdpovědětVymazat