čtvrtek 30. srpna 2012

Den šestý




Ráno jsem děti odvezla do školy a Dave mě odvezl do města (jel si umýt svoji loď)...
...tak jsem se šla projít. 
Přístav, kde parkujou svoji loď.

Kinsale - běžná cesta přes město a to to není jednosměrka! V celém městě je myslím jen jedna jednosměrka a ta je tak úzká, že tam kolem auta neprojde ani chodec. A pak tady zkuste řídit... V ČR jezdím maximálně na čtverku, tady max. na trojku.

Opačný rondl.

Pak jsem se vracela pěšky dom, tak jsem si radši urvala proutek na ty dva psy, ale nebyli tam.

Pak mě vzal Dave na výlet kolem pobřeží a bylo takové horko, že jsem si dokonce sundala bundu.

A někteří si šli i zaplavat...

Ostrov kde žijou divoké kozy.

Dave, kluci a Eddie.

Ben našel něco mezi mouchou a divnou beruškou.

Místní golfové hřiště. Pokud si chcete zahrát, připravte si 200 éček.

Pláž u Garrettstown.

Tam jsem se taky prošla.




Žádné komentáře:

Okomentovat