středa 29. srpna 2012

Den pátý

Dneska jsem zas hlídala kluky celý den, ale zítra už jdou do školy, tak bude kapku změna. Povezu je autem, tak držte palce. Jinak se nestalo nic zvláštního, jen Ben počůral celý záchod a trencle. Jo a přišla jsem na to, že jsem měla blbě nastavené komentáře, tak teď už můžete všichni komentovat, jak je vám libo:)

Jak jistě víte, nemám ve svém pokoji moc často pořádek...ale tohle je i na mě moc - peřiny nacpané u ňákého kotle...

...a skříňky, kde najdete všechno...

...anebo taky nic.

Ale konečně jsem našla jar...doteď jsem myla nádobí mýdlem na ruce, které mají u dřezu.

Speciální držátko na helmu.


Něco pro tetu Dášu: můj nový dotykový mobil, který jsem dostala od rodiny, a který nenávidím!


Tohle video si pusťte! Trochu děsivý ranní pořad pro děti :D

3 komentáře:

  1. Dost dobrý, to je jen zkouška, jestli umím psát komentáře

    OdpovědětVymazat
  2. shit, kde má ta paní ruku :-D jinak ty skříňky jsou cool, chtěla bych je prohrabat!

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, konečně koumám ty Tvoje fotky.. hustéé.. a to video příšerné... a ten mobil chcu! :-D (Mili)

    OdpovědětVymazat