sobota 1. září 2012

1.9.2012


Dneska jsem uvalila strašně moc peněz. Jela jsem ještě se dvěma au pair do Corku na hrad a nakupovat.
Toto je kostel v Belgooly odkud mi jezdí autobus do Corku (je to asi 35 minut pěšky od domu). Autobus stojí pro studenty 8,70 euro zpáteční.

V Corku jsem zaplatila za další bus na hrad Blackrock Castle.

A tam jsem zjistila, že to není hrad, ale observatoř.

Tak jsem zaplatila 4 eura za prohlídku observatoře, kde byla spousta videí o vesmíru a výzkumech, samozřejmě v angličtině, takže jakoby to bylo japonsky.

Pak jsme tam hráli nějakou hru, kterou jsem nepochopila a v polovině se můj počítač pokazil. Klasika.

S kámoškou Franziskou z Německa na autobusové zastávce.

V Corku.

Prodavač novin v Corku.

Bezďák v Corku.

Pak jsem si koupila nějaké teplé oblečení na doma, abych nemrzla a jela dom. Od půl osmé jsem měla babysitting, což spočívá v tom, že rodiče jdou někam ven a já se mám starat o děti. V praxi to vypadá tak, že dám děti nejpozději v 8 spát a pak si dám pivo:)

1 komentář: