neděle 6. ledna 2013

6.1. Little Christmas

U nás máme dneska Tři krále, tady v Irsku mají Little Christmas. Speciálně v Corku to znamená, že chlapi se ten den starají o domácnost a děti, aby si ženy mohly odpočinout po Vánocích. Takže vyrážejí do ulic slavit, hospody jsou plné, ale běda tomu chlapovi, který by se opovážil vyjít ven. Jediné chlapy, které ten den můžeš potkat venku, jsou taxikáři a číšníci.
To zase ve Francii se dneska scházejí celé rodiny, aby spolu snědli speciální dort pro 6. leden.

Dneska jsem byla projít, ať nadýchám trochu čerstvého vzduchu po té vánoční dávce na Slezsku. Cestou jsem potkala irského slimáka.

A včera jsem večer hlídala kluky, tak mi k tomu dal Dave české pivo...
No jako žádná sláva, ale vypít se dá.

1 komentář:

  1. Super svátek,že o něm ještě nevíme u nás...?!!!To by byla babská jízda,no ni?Už se vidím,jak s babi vyrážím do ulic...já vím s babi snad jen na ty slimáky,ale tradice je tradice.Jinak zdravíme a přejeme úspěšný a pohodový týden!Dáša a babi

    OdpovědětVymazat