pondělí 14. ledna 2013

Po 14.1. Kinsale

O víkendu mi Ian oznámil, že odteďka už se s Benem nebudou prát, protože jsou přece bráchové a ti by si měli pomáhat, takže odteď se o sebe budou starat. Že prý si to dřív neuvědomili.
Zatím to celkem vychází. Akorát občas Ben žduchne do Iana, tak mu Ian připomene, že jsou teď best brothers a zas je všechno ok.

Dneska jsem Bena prdla do školky a pak jsem se vydala prozkoumat více Kinsale.
Nejdřív místní klasika...

...ale pak jsem se dostala do staré čtvrti.

Postaveno roku 1682.

Supr zátiší.

Průhledné okapové roury.

Obecní úřad.


V Irsku můžete parkovat všude...i na křižovatce.

Pak jsem doma vařila špenát....
A taky jsem dneska hrála s klukama fotbal. Řekli mi, že jsem dobrý fotbalista.
Porazila jsem čtyřletého a šestiletého kluka. Yeah!



Žádné komentáře:

Okomentovat