sobota 19. ledna 2013

Pá+So 18.+19.1.

Pátek
Protože potřebuju nové pohorky, tak jsem nastartovala káru a vyrazila do Corku.

Do centra jsem to vzala trochu oklikou.




Irská bytovka a bývala psychiatrická léčebna.
Původní obyvatelé měli k dispozici kapli.

Pohorky samozřejmě nemám. Nabídka zboží v Irsku je dost omezená.
Večer jsem měla brigádu - hlídala jsem večer 9 letou hyperaktivní holku, ale spoko. Úkázala mi svojich 25 monster barbín, co teď frčí. Tady je ukázka:
Asi tak dvě hodiny mluvila bez přestávky, i při čištění zubů a pak jsem ji dala spát.

Dostala jsem tam vlastní pokoj a 25 euro k tomu. Tomu říkám cool brigáda.

Sobota
Dneska jsem se vydala na Garrettstown beach, kde už jsem sice několikrát byla, ale ne pěšky.
¨


První známky snahy o zavedení bilboardů v Irsku.

Nikde nic.

A útesy a moře.

A palmy samozřejmě nesmějí chybět.

Na pláži oběd.

Ještě jsem stihla vyfotit sedmikrásku, kterých je teď všude spousta a pak se to posralo a pršelo až dokud jsem nedošla dom.









2 komentáře:

  1. Dobré ráno Kači a Irsko!Opět krásné fotky,mám z nich pocit,že se blíží jaro a tady u nás kosa -7,všude bílo a k tomu nedýchatelný smog.Máš krásné procházky,nebo spíš tůry,ale kde jsou Irové?!!Vypadá to tam jako pustina.Jak vůbec vypadají,jací jsou?Buď zdráva,zvědavá Dáša.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irové mi mávají z auta, když kolem mě projíždějí. Jinak pustina to tu je. Irsko je jedna velká ďura.
      U nás je smog a tady je všude plíseň - proto se říká "zelené Irsko".

      Vymazat