čtvrtek 3. ledna 2013

Čt 3.1. Jsem zpět

Irsko mě přivítalo krásnými 12 stupni, tak už se doma netřepu jak Eddie, když pere pračka.
S klukama jsem teď byla celé dny, protože škola jim tu začíná až 7.1. Naštěstí jen dva dny, tak spoko.

Na večeři jsem jim zkusila udělat bramboráky...jako snědli to, ale Ian z toho byl hrozně nešťastný, vůbec mu to nechutnalo, jedl to asi hodinu.

V ledničce jsem objevila alkoholické máslo a není to vůbec špatné.

Kromě sledování Pata a Mata jsme měli taky výtvarnou chvilku.

 
Vyrobili si mozaiku do pokoje. Kdo to nepoznal tak je to slunce.

A tohle mi Ian daroval, ze prý je to Česká republika.

Takhle tu umývají nádobí. 
Jestli mě tu přijedete navštívit, tak si vždycky zkontrolujte nádobí, předtím než ho použijete. Tohle tu můžete často najít mezi čistými věcmi.


2 komentáře:

  1. to je rozežranost takové krásné placky od Kačenky a ono jim to nejede.Tak ted už zbývají jenom ty halušky co tak chutnaly Michalovi u nás . Ale to bych je musel uvařit já v tom Kinosale že Kačo. Tiby uchcávali pacholci Pěkné sluníčko mozajkové já myslel že to je volské oko Cau Pjotrus

    OdpovědětVymazat