čtvrtek 10. ledna 2013

Čt 10.1. Už jen 11 týdnů


Tak rodina už hledá novou aupair. Mají 3 zájemkyně, všecky Španělky. Včera mluvili přes skype s první. Prý má ještě horší angličtinu než já, když jsem přijela. To by mě zajímalo, jak se s něma domluvila. Já jsem jim moc nerozuměla a furt jsem jen říkala okay.
A ne že bych se chtěla chlubit, ale vlastně chci... Ger říkala, že jsem nasadila vysokou laťku, že Ben mě nechce nechat odjet a nechce novou aupair. 
Ještě mi pak bude chybět pacholek jeden.

3 komentáře:

  1. vemeš si ho tu na prázdniny .koně jsou na pašuvce a já se od něho přiučím tu engličtinu ana víkend bysme ho šoupli zdenkovi na polní boy a boy end pitr

    OdpovědětVymazat
  2. Bad idea tati. Tolik prášků Zdenek nemá, aby přežil Bena.

    OdpovědětVymazat
  3. To ještě Ger nepochopila,že tu laťku musíš mít tak vysoko nastavenou aby ses měla v tom jejich paláci na čem zahřívat v té kose?!A že Beník dokáže rozpálit,no ni?A mimochodem,jak tak pozoruji,budu se sebou taky muset něco udělat,když už i můj broder tolkin engliš!Tjotja

    OdpovědětVymazat