sobota 2. února 2013

Pá, So Crosshaven

PÁTEK

V pátek jsem se byla projít s Annou a objevily jsme památník 343 amerických hasičů, kteří zemřeli v New Yorku 11.9.2001.
To nevím co je, ale bylo to tam taky.
Babička Irine poslala domů buchtu. Nebylo to vůbec špatné, tak by mohla častěji.

SOBOTA

Na sobotu jsem si naplánovala výlet do rybářské vesnice Crosshaven.

Vybrala jsem si ji proto, že tam vede asi 7 km chodník pro pěší, takže jsem furt nemusela uhýbat autům.
Tenhle chodník tu nechali udělat nějací dva místní borci, díky čemuž se stali na místní úrovni slavní. Slávu jednoho chodníku v Irsku bych se nebála přirovnat k tatranským chodníkům.

Chodník vede kolem zátoky po bývalé trase železnice.

Boží že? Jednou tež budu mít.


Parkoviště pro lodě.

Pak jsem si dala oběd na pláži. Seděla jsem asi 15m od tuleně, kterého jsem si vůbec nevšimla, až nějací Poláci mě upozornili.
Než jsem ho stihla vyfotit z blízka, tak uplaval.

Bych chtěla vidět toho kutila, co si dal na zahradu tuhle nádheru.

Všecko už kvete.
Slunko dneska pralo o stošest, myslim, že jsem se i osmahla trochu.


















2 komentáře:

  1. Zeby jaro?!!!Už počítám dny jako Ty Kači do návratu!Krásná procházka...jen mi chybí noční snímek elektro palmy a to druhé ''NĚCO'' by mohla být ''lípa''.Třeba i svítí...Ach mít tak něco takového na morávce...Asi to zítra navrhnu MINIMAR dědovi a pak Ti napíšu jeho reakci.A co dělá Tvá omrzlina?Zdravím a úspěšný příští týden Ti přeje sestra svého bratra,Tvého englishmanna daddy.Páček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jaro, letos zažiju dvě jara. Omrzlina už je lepší, už to pomalu splaskává. Sice to mám ještě na dalších 3 prstech, ale vypadá to, že je to na dobré cestě. Dědovi nic nenavrhuj, ještě by se toho fakt chytil! Pozdrav doma a mějte se!

      Vymazat