pondělí 11. února 2013

Po 11.2. Běh, půst, prázdniny

V sobotu jsem držela svůj první půst. Jo, fakt jsem celý den nejedla.
Jo a zapomněla jsem se pochlubit...v pátek jsem poprvé uběhla 4 km bez přestávky. Furt je to celkem prdlajs, ale když si vzpomenu, jak mi kolikrát ujela tramvaj, protože jsem nemohla doběhnout 200m, tak je to pro mě úspěch jak cip.
Tento týden mají děcka prázdniny, Ben celý týden, Ian čtvrtek a pátek, tak jsem s něma zas doma. Oni tu tak mají celkem dost prázdnin...na podzim týden, vánoční prázdniny mají až do 7.1., pak pololetní, dva týdny na velikonoce a letní prázdniny základka normálně 2 měsíce a středoškoláci 3 měsíce od června do srpna.
Ben po mě pořád chtěl vyrobit mozaiku, tak jsme se do toho dneska pustili.

Tenhle týden bude fajný...
Zítra je Pancake day (palačinkový den). To je vždycky v úterý před popeleční středou, od které začíná půst, tak aby si ještě užili. Anna nás pozvala k nim dom, tak budem celé odpoledne smažit palačinky pro 5 dětí a nás dvě.
Ve středu má Anna volný barák, tak bude aupair párty a ve čtvrtek mám volno. Yeah!

Eddie, když vysávám.

Marie, já, Anna.

Žádné komentáře:

Okomentovat