středa 20. února 2013

St 20.2. Celý den v kuchyni


Včera jsem se rozhodla vyměnit zimní výzdobu za jarní...

No a dneska jsem pekla a vařila a zase pekla. Chytla mě kuchařská horečka.
Zdravý muffin...
(banán, ovesné vločky, med, mlíko, vajíčko a 2 minuty v mikrovlnce)
Jako taka střela jak čokoládový muffin to není, ale dobré to je.

Na oběd jsem si udělala celozrné knedlíky s kuřecím na zelí.
Knedle se moc nepovedly - slyšeli jste o tom, že když se vám do bílku dostane žloutek, tak pak nejde ušlehat sníh? Tak je to fakt pravda.

Mango mousse with passion fruit. 
Ger teď hubne podle nějakého programu a tenhle recept měla ve své hubnoucí knize, tak jsem jí to cookla. Poprvé v životě jsem zkusila čerstvé mango a je to celkem pecka. Trochu horší už je plod mučenky neboli maracuja, jako dá se to, ale nic moc. Vypadá to, jak ty žabí vajca, co máme v krabici před barákem.

No a na závěr dne jsem upekla svoje první müslli tyčinky.
A jsou fakt boží!!! Asi rozjedu výrobu.
Recept pro zájemce zde: http://eat-withlove.blogspot.cz/2013/02/domaci-musli-tycinky.html
Akorát místo amarantu jsem tam dala sezam.

A když už se tak krásně chlubím, tak si ještě přidám...
Ian mi dneska řekl, že jsem the best au-pair ever! 
A pak když jsem ho donutila sníst večeři (kuřecí závitek plněný sýrem a vajíčkem), kterou nechtěl, protože nemá rád vajíčka (jenom vaječinu!), tak řekl, že i tak jsem pořád nejlepší. 
Jako potěšilo mě to jak cip, to ne že ne.

No a na úplný závěr...
John Wayne hadra.

Žádné komentáře:

Okomentovat