pondělí 18. února 2013

Po 18.2.

Víkend jsem proležela s teplotou, tak se nic nedělo.

Akorát teda Ger a Dave byli s děckama někde v lese a objevili tam tuhle mega kupu žabích vajec a přivezli je v krabici (40x30 cm) k baráku. Že je prý zachránili a pak až se vylíhnout, tak je odvezou zpátky. Proč? Proč tohle lidi dělají?

Ben se dneska nechtěl vzdát mých bot...

Nevím, jestli už jsem to tu psala, ale Ianovi se kýve zub už tak měsíc a je z toho celý nadšený, protože až mu vypadne, tak ho strčí pod polštář a zoubková víla mu prý donese peníze. Jenže zub ne a ne vypadnout, tak s ním furt kýve a všem to ukazuje a dneska vyrobil kývající se zub dokonce z papíru...


3 komentáře:

  1. mi se kývou tři zuby a tak kdyby mi vypadly z huby a dal bych je pod ten záhlavek kolik by to tak mohlo hodit nevíš Kačo? Kdyby to vyšlo , tak by se určitě přidal i děda Klobuš a to bysme už mohli být v balíku co?Zdař Pjotrus

    OdpovědětVymazat
  2. Hoj Kačo mi se kývou tři zuby ,tak kdyby mi vypadly z huby , kolik by to mohlo hodit pod tym zahlavkem nevíš? Kurde kdyby to vyšlo to byse přidal i děda Klobuš ato už bysme mohli být v balíku co?žabí vajička to je delikatesa něco jak kaviar na netu bude recept tak to prubni . Ať se dílo daří PJotrus

    OdpovědětVymazat
  3. Tati, ty sis myslel, ze se ti to zas vymazalo a napsals to znova co? Ale dobrý, jen 12 minut ti to trvalo napsat.

    OdpovědětVymazat