středa 6. února 2013

St 6.2. Ceili irish dancing


Tak v pondělí jsem byla na lekci irského tance...jak jsem předpokládala, tak můj koníček to asi nebude.
Bylo to peklo. Ještě se ani nezačalo tančit a už jsem vyčnívala z davu. V domnění, že jde o takovou tu klasickou večerní lekci, kde budou samé ženské, prostě něco jako aerobic akorát v irské verzi, jsem si vzala tepláky, tenisky a mikinu. No...byla jsem jediná, ostatní byli ve společenském. Pak už to bylo jenom horší.
Dvě hodiny jsem se tam za 5 euro motala sem a tam, což by ještě šlo kdybych to kazila sama sobě...
Ale ono se tančilo ve dvojicích a ty dvojice tančily ve skupinách. Náhodným výběrem jsem se dostala do skupiny lidí, kteří tam rozhodně nebyli poprvé, tak jsem jim to tam pěkně sabotovala.

Pro představu...přesně tuhle sestavku jsme tančili.

1 komentář:

  1. Jako bych se viděla...Určitě bych nasadila svůj optimistický HAPPY SMILE a s nadšením sobě vlastním bych hopsala a jim to zrovna tak kazila.(jako na bobové dráze... :-)) )Jdeš Kači do toho se mnou?Už poskakuji u videa!Těším se na Tebe!Já...

    OdpovědětVymazat