neděle 10. března 2013

Ne 10.3. Mamka v Irsku

Pozdrav z Kinsale.

Překvapivě tu byla mamce zima.

Tak jsem zatopila v pecu.

Mamku nejvíc v domě zaujal úložný systém v kuchyni.

Každý návštěvník je obšťastněn hrou Člověče, nezlob se s Benem.

Mamka přivezla klukům spoustu věcí, ale nejvíc cool byly samozřejmě fixy, které si Ben přál od Santy a ten se na to vyprd.

Nový Benův objev...párky s jogurtem.

Mamka v kampusu.

Mamka jako Leprechaun.

Mořský ďas v English market.

Charles fort.

V sobotu jsem nacvakala data do GPS a vyrazily jsme na divoký západ.
(Opět mi bylo sděleno, že řídím jako prase. A to přitom patřím k nejpomalejším řidičům v Irsku.)



Sváča na pluhu.

Cyklistovi jsme radši daly přednost.

Ostrov v Atlantiku.

Piknik u Atlantiku.

Začátek duhy.

A pak to přišlo...můj první defekt!

Jo, teď už vím, že se mají ty šrouby uvolňovat ještě před zvednutím auta.

Ale i tak se podařilo.

Superhero Kača!

Zákaz předjíždění!

Výlet byl prostě boží.

No neska chčije a chčije, k tomu vichřice a v noci má sněžit.
























7 komentářů:

  1. Tyyyy jo, vy se tam máte dobře. Kači jsi borka - s tím kolem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, ale já jí držela palce. Mamka z Irska doma. Škoda, bylo to super!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Supr fotky !!!Atlantik,...to zní tak obrovsky ! Při myšlenkách,které se mi teď honí hlavou chápu,že jste si na mě vzpomněly...I ten defekt by mě tam nadch l,ale ne nejvíc.Tak Kači ještě sem přihoď nějakou tu zahrádku ať vím co mi z těch semínek vyroste :).Páček

    OdpovědětVymazat
  4. Supr fotky! Atlantik zní tak obrovsky... ! Chápu,že jste si tam na mě vzpomněly i ten defekt by mě potěšíl,ale už nejsem jediná "monter Tolja"v rodině !!! Kači DOBRÝÝÝ !!! Tak teď ještě prosím nějaké foto jarní zahrádky ať vím co mi z těch semínek vyroste....a pak ŠUP DOMŮ !!! Páček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi ty sestra mého otce? :D Tady jsou zatím akorát narcisy všude...a luční kvítí asi teprve pokvete.

      Vymazat
  5. NO TOTO???Víte,že moje reakce byla:Nejsem já sestra svého bratra? A to machruju,že JÁ UŽ CHATUJU :D !!! Toto se mi ale opravdu nestává :( :D !!! Asi si budu muset pořídit nový comp,tenhle si dělá co chce! :( A za 16minut?! Mě berou neťák z ruky po 5 minutách (už se na to nemůžou dívat ...)

    OdpovědětVymazat