sobota 23. března 2013

So 23.3. Housky!

Včera byl v Irsku narcisový den. Tzn. že se všude prodávaly narcisy a výtěžek je věnovaný na boj proti rakovině. V Kinsale se navíc prodávaly dorty, tak jsem si řekla, že tam nesmím chybět. No..daly jsme si tam s holkama čaj za 3 eura, k tomu jsme dostaly scone, ale když jste chtěli dort, tak jste si ho museli koupit celý. Což je i na mě moc velké sousto.

Dneska jsem upekla celozrné housky. Je to dobre jak cip. Už budu péct asi jenom svoje. Spočítala jsem si to a jedna vyjde tak na 1,80Kč a navíc je to rychlovka.

Dneska jdu s holkama zapít můj odjezd. Zapít je s něma asi silné slovo, ale prostě jdem do hospody no, tak snad to nebude zas katastrofa.

Už jen 4 dny!

2 komentáře:

  1. Kači a kde je recept... :) Já cítími tu vůni :(( a kde nic,tu nic !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty housky vypadajů dobře, taky bych chtěla recept! P.

    OdpovědětVymazat