úterý 19. března 2013

Po 18.3. Hledání pokladu


V pondělí po Sv. Patrikovi má celé Irsko volno. Tak jsem pro děcka naplánovala hledání pokladu. V zátoce našli vzkaz v lahvi od piráta Zlatozuba s návodem, kde najít poklad. Jela jsem to dopředu připravit do lesa, schovat indície, zakopat poklad a pak jsme šli všichni i s Ger a Davem hledat. Ian z toho byl tak nadšený, že jeho hlas dosahoval výšky operní pěvkyně. Všechno super, akorát Irové asi neznají fáborky, protože jich někdo polovinu sebral. 

5 komentářů:

  1. Kači ti kluci tě musejí mít fat rádi :) Asi jim budeš chybět, bych řekla. No jo české holky jsou české holky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jenže oni nevědí, že jsem to udělala já, našli přece opravdický vzkaz v lahvi :D
    Ale asi jo, dalo to sice práci, ale jsou teď fakt hodní, tak mi asi tež budou chybět. Skoro každý den, když vyzvedávám Iana ze školy, tak se ke mě rozběhne a obejme mě. Ví jak na mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně o obejmutí jsem psala dnes i já u sebe. Vím jaké to je :) No jo a to jsou děti "cizí" a co teprve až budeme mít vlastní, to bude ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kačo, sem to tady od ledna nečetla, tak sem dneskaj doháňala. Tož dobré! Musim říct, že s tím kolem ses fakt vytahla, frajerka a že mamka je kočka a ste si moc podobné! Škoda, že už jedeš dom, co budu číst :( P.

    OdpovědětVymazat
  5. Kači,musím souhlasit s Pavlou i s Tebou a mám slzy v očích když čtu Vaše slova.Tak se na Tebe doma těším,ale těm klukům bych Tě přála napořád !!! Rozloučení bude pro ně těžké a i pro Tebe je to půlrok života...Bude mi chybět i tento blog !!! DĚKUJI ZA VŠE !!! Ale ještě piš! Zdravím fanynka Dáša.

    OdpovědětVymazat