pátek 15. března 2013

Pá 15.3. Šarm francouzských žen v praxi


Včera večer jsem jela do Kinsale, do hospody po mega dlouhé době (naposled asi v listopadu, takže holky, co jsou tu stejně dlouho jako já se mě ptaly, jestli jsem tu nová...). Eva, ta druhá Češka, odjíždí v neděli zpátky do Česka, tak jsem se s ní jela rozloučit. No...jsem ráda, že už taky odjíždím. Můj společenský život tady je poměrně chudý (ne, že by mi to až tak extra vadilo), ale to radši ať je nulový, než abych prožila další takový večer jako včera. Seděly jsme venku, všude tu mají takové ty teplomety, ale aji tak byla klemra. Byla tam jedna Maďarka, jedna Němka, my dvě Češky a 4 Francouzky (to zní jako začátek vtipu, ale bohužel není). Jako Francouzky maras celkem. V devět večer po jednom cideru tam vyváděly jak ve dvě ráno po deseti pivech. Vyřvávaly furt nějaké věty ve francouštině, ječely a vydávaly všelijaké zvuky, zpívaly písničky z Hříšného tance...říkala jsem si, že jsou třeba hodně mladé - i podle jejich názorů, ale ptala jsem se a je jim všem kolem 24...no škoda mluvit, připadala jsem se jak na Marsu.
Jediné čím mě potěšily bylo to, že tu všechny taky přibraly a většina víc než já.

Žádné komentáře:

Okomentovat