pátek 14. prosince 2012

Čt 13.12. Nemocnice


Tak jsem se byla podívat do nemocnice. Včera odpoledne se mi ta ruka zas zhoršila, je to horší než dřív, tak jsem byla znovu u doktora, který mi řekl, že musím do nemocnice, abych dostávala antibiotika žilně. Za tuto radu chtěl jenom 30 euro místo padesáti, protože už jsem tam byla předtím. Hotový dobrodinec.
Tak jsem se sbalila a o půl desáté večer jsem dorazila do nemocnice. Tam se mě zeptali jestli jsem svobodná a jakého jsem vyznání a řekli ať si sednu a počkám. Čekala jsem asi hodinu vedle drsně vyhlížejícího týpka, který byl od hlavy až k botům celý od krve, která pravděpodobně nebyla jeho. Všude miliarda lidí, sestry ošetřovaly raněné na chodbě, celkem zmatek. Pak mě zavolala sestra indického původu a doktor s ruským přízvukem se mi koukl na ruku, otevřel bichli, něco v ní 5 minut hledal, předepsal mi dvoje antibiotika na dalších deset dní a poslal mě dom. Tak doufám, že věděl co dělá, protože vracet už se tam nechci. Nemají totiž dostatek postelí, takže pacienti tam spí na takových těch mega úzkých lehátkách na chodbě, kde normálně procházejí lidi a svítí se tam 24 hodin denně. Prý je běžné, že tam jsou i 3 dny než se dostanou na pokoj. Jestli někoho uslyším nadávat na české zdravotnictví, tak ho pošlu do Irska.

2 komentáře:

  1. jo zdravotnictvi na ostrovech je des... polovina skotu nema zuby, protoze si nemuzou dovolit zubare... a na to nabozenstvi se ptaji i v britanii, kdyby se ti delo neco v bezvedomi, at neporusi tvoje nabozenske tradice... kdybys byla treba jehovistka... no hodne stesti

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kači,jen stěží si dokážu představit,jak to zvládáš!!!Přeji Ti ať jsou ta antibiotika účinná a už ať jsi doma!Moc zdravím a těším se na Tebe!!!Dáša

    OdpovědětVymazat