neděle 9. prosince 2012

Ne 9.12. 3 dny doma

Tak jsem skoro 3 dny nevytáhla paty z domu. Akorát v pátek jsem měla s Marií lekci angličtiny v kavárně, kde v 5 zavírali a protože jsme byli poslední hosti, tak nám dali zadara sladké pečivo, co jim zůstalo.

Obě jsme se shodly, že tam budem chodit už jen před zavíračkou.

Taky už jsem se začala připravovat na cestu dom. Zvážila jsem můj kufr a zjistila, že samotný váží 6 kg a vzhledem k tomu, že můžu v letadle vézt jen 15 kg, a že chci Mišanovi dovézt nějaké ty Guinesse, tak jsem si pučila kufr od Ger, ten má jen 2 kila.


Jinak jsem viděla spoustu filmů (doporučuju Láska a smrt od Woodyho!), naučila se trochu norsky, početla trochu anglicky.

A dneska (9.12.!) už chtěli zdobit vánoční stromek, ale nic z toho nebude, protože ho nemůžou najít. 



1 komentář:

  1. Tak to mě opravdu nepřekvapuje, že ten stromeček nemožů najít, hovada :D P.

    OdpovědětVymazat