čtvrtek 6. prosince 2012

Čt 6.12. Doktor

 Ráno zas bylo všechno zamrzlé, tak jsem sedla dřív do auta, přistavila ho ke vchodu a zapla topení ,ať to rozmrzne. Jenže mi zamrzly dveře a nemohla jsem se dostat z auta. Prolezla jsem to teda druhou stranou, jenže pak jsem se zas nemohla dostat do baráku, protože ten jouda Ben zamkl dveře zevnitř a strašně se tomu smál. Pak ho ale smích přešel, když nemohl odemknout a mě málem kleplo. Po nekonečných minutách se mu to konečně povedlo, tak jsem ho sprdla, zavezla do školky a jela k doktorovi, u kterého mi Ger sjednala schůzku - jo tady si musíš u obvoďáka sjednat schůzku. Borka mi koukla na prst, napsala recept na nové antibiotika, píchla protitetanovku a já jsem jí za to s díky vyvalila 60 euro. Antibiotika stály dalších 15 euro. 2 hodiny čekání na doktora v ČR už se tak hrozné nezdají.

Ty tři prsty zleva už jsou nepoužitelné.



Žádné komentáře:

Okomentovat