pondělí 3. prosince 2012

Po 3.12. Prst

Juhůůů, je tady prosinec! Ještě 17 okýnek a valim dom.

Včera jsem jsem nebyla schopna nic napsat.
V sobotu večer jsem byla na pivo s Dankem - Ostravak, co tu v Kinsale bydlí. Jako spoko no...borec mě zval, tak se mu asi pěkně ztenčila peněženka. 

Byli jsme v baru, kde zpíval hlasový dvojník Johnnyho Cashe. Pak se k nám přimotal nějaký jiný Johnny a pozval nás na pivo. Začíná se mi tu líbit. Nakonec jsme skončili u Danka doma, kde byl ještě pšonek Rafal.
Neděle byla krutá...

Pro děcka jsem vyrobila adventní kalendář.

Tyhle kosti ještě s dalšíma se nám dneska objevili před barákem...docela děsivé.

Jo a beru antibiotika...před více než týdnem jsem se úplně normálně škrábla a před pár dny mi to začlo napuchat, mám v tom zánět. Nemůžu ten prst ohnout ani narovnat.
Ger mi poradila ať si na to dám chleba namočený v horké vodě...někdy se divím, že Irové ještě nevymřeli...doktorka tu prý na chřipku předepisuje Sprite.
Máte někdo podobně zaručené rady? Sem s nima, už bych se toho ráda zbavila. A ne, uřezat ho nechci.



2 komentáře:

  1. Radu na prst nemam, jak z teho nejde vytlačit hnis, tak nevim co dál :/ asi nejaký bylinkový zábal nebo co. No ale chtěla sem se zeptat, co to jako znamená pšonek? P.

    OdpovědětVymazat