středa 19. prosince 2012

St 19.12. Už zítra!

Tak už asi patřím do rodiny:
1. volala mi babča Irine, že prý jak se mi daří a co ruka a tak.
2. Ger si přede mnou prdla (to už se sice stalo dávno, ale zapomněla jsem vám to říct).

Během toho, co jsem byla v nemocnici, našli konečně i vánoční ozdoby.

Vánoční tučňák s velikonočním pozadím.


Betlém, který je zakrýt vánočními přáními, která stále přibývají. Každý den přijdou v průměru 4 přání, plus ještě Ian donáší další ze školu od spolužáků. Jsou tady s tím jak praštění, dneska jsem musela s Ianem napsat 20 vánočních přání pro každého jeho spolužáka.

V Kinsale mají taky velice zvláštní výzdobu. Nejdřív jsem myslela, že je to nějaký úlet, ale ty stromky tu jsou velice ekologicky na každém domě, nejlépe hned několik.

No a Mariina rodina je trochu zámožnější, tak to taky dávají patřičně znát. Jejich umělý stromek má tak 3,5m s ozdobama od Swarovskeho.

Ale co je hlavní! Zítra jedu dom! Sice se tam dostanu až v sobotu, ale to neva nic.
Tak Merry Christmas a po Novém roce čus!



1 komentář:

  1. Hezké Vánoce doma, Kačo. Jinak ty stromky na domech jsou fakt divné, tučňáček je rozkošný, nemohla bys ho stopit? Stejně by si nevšimli... a že si Ger prdla, tak to mě rozesmálo tak na půl hodiny :D Užij si rodinu a v lednu se těším na další pokračování, když už teď máme jen tebe :) P.

    OdpovědětVymazat