čtvrtek 13. září 2012

Čt 13.9.2012

Ben je nemocný. Jako podle českých měřítek je nemocný už hodně dlouho. Má hrozný kašel a takou tu zelenou rýmu, dokonce prý od dubna (občas je to lepší, občas horší), ale protože se chtějí vyhnout antibiotikům a lékům, tak mu nic nedali. No a teď po skoro 5 měsících nachlazení dostal horečku, tak mě poslali do lékárny s receptem na antibiotika z 26. dubna.

Ráno mi dali tento teploměr, který mu naměřil 35 stupňů.

Tak jsem sáhla po mojem teploměru a hned byl jasno. 38,5.

Ger mi volala z práce, že mu mám dát zmrzlinu, že by mu to mohlo pomoct. No proč ne? Tak jsem mu dala zmrzlinu a následovala otázka: "Máte v české republice zmrzlinu?"

Ještěže ta televize existuje! Absolutně jediný způsob, jak děcka udržet v klidu.

Někdo chtěl vědět, jak vypadá Ger, tak tohle je ona před pár lety.

Akorát teď má brýle, tak vypadá asi takhle.


Tak tohle je moje drink grupa. Většina Němek, vlevo nahoře Španělky, vlevo dole Novozelanďanka, vpravo dole Kanaďanka.
Klasický čtvrteční večer v Kinsale: pivo na schodech a pak do hospody. 

Na dámských (možná i pánských) záchodech si můžete za 2 eura vyžehlit vlasy.

Trocha irské kultury.







5 komentářů:

  1. To me vzdycky rozesmejou takove otazky typu "mate v cesku zmrzlinu" :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. To se ptal ten čtyřletý kluk...aby si někdo nemyslel, že se ptala Ger:)

    OdpovědětVymazat