pondělí 10. září 2012

Po 10.9.2012

Tak už tu zas začalo pršet...a teď už asi nepřestane až do dalšího léta. Musím si koupit gumáky, ale ty co chci stojí 80 euro...Mohli by mi je koupit, že? Místo té truhly, co stojí v pokoji, který stejně nikdo nepoužívá. 

Příprava do školy. Ianova školní uniforma.

 V Kinderku tu mají trochu lepší věci než u nás no.

Pořád mi nosí ukazovat nějaké potvory.

Ianova první lekce tenisu. Než jsme vyjeli z domu, tak lilo jak z konve. Nemohla jsem najít jejich šusťákovky, lítala jsem po celém baráku, protože jsme nestíhali, pak jsem našla nějaké hrubé bundy, ve kterých jezdí plachtit, tak jsem je do nich navlíkla, a když jsem jim zapla zip, tak přestalo a začalo svítit slunko jak o závod....

Koupila jsem si Cash book. Musím si zapisovat, za co utrácím...se mi to nějak nezdá stav mého konta.

2 komentáře:

  1. cau Kačo takže se nic nezměnilo hospodaříš stejně jako doma ale nic si s toho nedělej , mi se to taky pořád taky nezdá to konto , ale mi nepomuže žádný cash bloock ,bo vy baby mě ošulíte aji kdybych měl 6 bloocku . Volal děda esli nezajdeme na pivsona .říkám mu že mužem že už je zahojený po ksichtu tak uvidíme Tak se drž trenérko. Pjotrus

    OdpovědětVymazat