neděle 2. září 2012

2.9.2012


Dneska mě rodina vzala na výlet do jejich letního domu v Courtmacsherry, je to asi 30km od Kinsale. Až mě Michal přijede navštívit, tak tam prý můžem být pár dní:-)

Tam jsem poznala babičku a dědu, Irin a Charlie Cullinane. Tak pihaté lidi jste ještě neviděli. Ale sympaťáci.

Výhled z obýváku na moře, to si nechám líbit.

Jídelna.

Eddie se vyválel v hnojišti, tak ho umyli jarem.

Šla jsem se podívat na pláž...po cestě to vypadalo dobře.

Zblízka už moc ne.

 Tak jsem šla na jinou pláž.

S výhledem na maják.

Zítra zas pracuju a poprvé povezu děcka do školy sama, tak držte palce. A taky si asi půjdu zaběhat - píšu to sem, abych to musela splnit :D 



3 komentáře:

  1. jejich letní dům vypadá mnohem líp než jejich normální dům!!! to asi proto, že tam jezdí tak málo, hahah :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Na té první fotce je fakt hybridní okno! A chudák ojarovaný pes!!

    OdpovědětVymazat