neděle 16. září 2012

Ne 16.9.2012


Tak asi balím kufry...další mega pajunk a pod mojí postelí! Bude to tu ještě těžké...

Dneska jsme vyrazili surfovat! Počasíčko jak má být...14°C a chcanec.

No a pak to přišlo...neopren...samozřejmě jsem si ho pracně oblíkla naopak.

Je to fakt robota dostat se do toho.

Tak a je to...power rangers!

To uprostřed jsem já (bez úpravy by ta fotka byla nepublikovatelná) s Marii a Connie.

Dostala jsem i sexy botky.

Bohužel nás neměl kdo fotit při surfování, nebo spíš snaze o surfování. Šlo mi to asi tak stejně jako wakeboarding, takže vůbec. Ale fajne to bylo. Ještě aby ne, za 35 €.

Hned co jsme se vysvlíkli z neoprenu se udělalo hezky.

Tak jsem si to udělala ještě hezčí. 

Já, wafle s čokoládou a moře...yes!


2 komentáře:

  1. Ahoj Kači,

    óóóóóó ty se máš, sedíme tady s babi, na kolenou notebook, babička tě hladí na obrázku a já utírám slzu, hltáme tvůj blog každý den, piš dále, těšíme se. Přejeme ti štěstíčko a nemusí být zrovna to pavoučí. Hóóój.

    Teta zhulená Dáša :D

    OdpovědětVymazat