pátek 7. září 2012

6.9.2012

Ianova sportovní uniforma do školy a pokus o úsměv.

Dneska jsme pekli linecké na Ianovu narozeninovou párty. To byl zas nápad. Jsem dobita jak kuň.


To bíle na talíři je cukr. 
Ian: Ta sůl je fakt dobrá
Já: Jsi si jistý, že to je sůl.
Ian: Jo.
Já: Ne, to není sůl.
Ian: Mouka?


Pak nastal problém...děcka nemají rádi marmeládu...ještěže měli doma nutelu.

Konečně je čtvrtek, tak mám zítra volno. Zašla jsem na pivo, zjistila jsem, že jsem tu nejstarší - ostatním aupair je většinou 18 - 19, a šla jsem dom.

Takhle vypadá moje cesta dom bez baterky.





1 komentář:

  1. Čuuus, hej super to máš. Konečně jsem se k tomu dostala. Je to bomba, fotky a komentáře, moc se mi to líbí :-). Tak ať se ti tam daří a o víkendu musíme pokecat. Tak zatííím:-). Zuzka

    OdpovědětVymazat