pondělí 3. září 2012

3.9.2012

Koupili si novou truhlu...prý byla za dobrou cenu, tak teď jen vymyslet co s ní...

Tak ji dali zatím do pokoje, který je tady jaksi navíc. Nikdo ho nepoužívá.

Ráno jsem odvezla kluky do školy a opravdu jsem šla běhat!

Těsně po běhu. Doufám, že to nebylo naposled.

Malý svůdník....

Na večeři opět losos v mlíce a nudlema.

Losos se je prý lepší jíst rukama.

Dneska jdeme ještě chodit s Ger - chce zhubnout. Všem tady o mě říkají, že jsem good walker (dobrý chodec), že furt chodím pěšky, tak mě pasovali na osobního trénéra.

3 komentáře:

  1. Run girl run! http://youtu.be/lmc21V-zBq0 Toho tuňáka mi uděláš až tam přijedu, OK?

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíš lososa? No dobre, tak ja toho tvojeho fishpudinga tez zkusim...

    OdpovědětVymazat
  3. No ja bych nechtěla asi ani jedno.

    OdpovědětVymazat