úterý 25. září 2012

Út 25.9.2012

Včera jsem byla v Lidlu, potřebovala jsem sehnat strouhanku, tvaroh a krupici nebo aspoň hrubou mouku. Bez šance. Ale fakt jsem to potřebovala, protože jsem našla recept na tvarohové knedlíky se špenátem. Tak jsem dneska vyrazila do SuperValu.

"Prosím vás, kde tady najdu strouhanku?"
"V mražáku."
No jako strouhanka to není, velké zmražené kusy toustového chleba, ale lepší než nic (zkusím klukům udělat smažák).

Tvaroh jsem nenašla nikde, tak jsem šla do zdravé výživy, tak jsem si řekla o tvaroh, ale prodavač mi asi nerozuměl, protože mi prodal kozí sýr. (Jo Míšo, takhle vypadá pravý kozí sýr.)

No neva...tvarohu je to sice podobné asi jako...no prostě vůbec, ale když není tvaroh, tak co už. Smícháš to s vajcem...

...pak s nasekaným špenátem...

...a nakonec krupicí (semolina in English). Uděláš koule a dáš vařit.

Servíruješ s masem a houbovou omáčkou (houby rozmixuješ ve smetaně).
A nakonec zjistíš, že už to asi víckrát vařit nebudeš.

Jediný, komu to chutnalo, byl Ian.

Dilema dne: nevím co je hnusnější...tahle hračka,

 nebo obří krysa s utrženou hlavou, kterou donesla kočka před vchod?

Žádné komentáře:

Okomentovat