sobota 8. září 2012

So 8.9.2012

Dneska jsem byla na celodenním výletě. Bláznivý výlet za 35 é. Vyjeli jsme z Corku 8.30 a za celý den jsme ujeli asi 200km přes různá města a místa. Řidič, který celou cestu nepřestal mluvit a komentovat okolí, nás vždycky někde vysadil, řekl nám kde jsou záchody, kde můžem udělat pěkné fotky a v kolik máme být zpátky...Tak jsme šli a dělali fotky.
Kostel v Killarney.

Nevím.

Mniši, o kterých řidič něco dlouho vyprávěl, o nichž jsem rozuměla jen poslední větu: "Naprosto neuvěřitelné!"

Moje společnice: (zleva) Eva z Česka, Tanja z Německa, Marie z Francie.

S Chaplinem v nějaké vesnici, kde bydlel pár let.

Socha s opravdickýma očima.

Všude, kde jsme zastavili, byl někdo, kdo za své umění pobíral peníze. Nejlepší byl týpek s oslem - celý den stojí u cesty, tepláky až po bradu, vedle sebe osla, na oslovi stál malý pes a za poplatek se s něma můžeš vyfotit. Sakra teď lituju, že jsem to neudělala.



Řidič byl veselý týpek. Cestou nám i zpíval.

Ladies view.



Pak jsme zastavili u pralesa, šli 2 minuty...

...tam byl vodopád, udělali jsme fotku a hned zas zpátky do busu...a tak to bylo celý den. Jak pro mentoše.

A to jsem já v autě na cestě dom. Čumte, jak jedu rychle!



3 komentáře:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=siQtzrI5w88

    to zpiva wild rovera, moje nejoblibenejsi

    OdpovědětVymazat
  2. čau kačko, tam jsem všude byla! a mám stejnou fotku kostela v killarney, to je to město, kde jsem byla loni víš? jo a ti pavouci jsou pěkně na hovno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vím:) pěkne to tam je. Pojedem tam s Míšou až sem přijede. Ale pěkně autem, do toho busu už nesednu:)

      Vymazat