sobota 29. září 2012

So 29.9.2012

Tady jsem včera spala - pokoj od Marie...jako těžce závidím.

Jejich dům...taky lepší no. Ale ona hlídá 3 děcka, tak to radši zůstanu v tom mojem pavoučím hnízdě.

Dopoledne jsem se vydala na pláž.


Pak jsem se vydala k rozbořenému kostelu, který jsem viděla v dálce...po cestě jsem potkala oslíka.

Měl celkem spoko výhled z výběhu.

Pak mi ale stál v cestě ostnatý drát...tak jsem se pod ním podplazila.

A tady je ten kostel se hřbitovem.

Na cestě zpátky jsem se chtěla vyhnout ostnatému drátu, tak jsem se místo toho brodila kopřivama a ostružiním.

A dostala se na pláž pod kostelem.

Takže jsem zas musela šplhat zpátky po útesu nahoru.

Děti tady mají jinou zabavku než u nás no.

Později odpoledne na jiné pláži...dost tu frčí kitesurfing.



Pak jsem narazila na zápas v hurlingu.

Celkem drsný sport.

No a pak jsem konečně našla les...

...kde nesmíš jezdit na koni. 

Po sto metrech to trochu prořídlo.

Ale ušlo to, lepší než nic.

Palma...kupodivu celkem běžný strom v Irsku.

5 komentářů:

  1. Ahoj Kači,tak napodruhé....Jestli uvidíš tyto řádky na svém blogu,nejsem "trotl"a pochopila jsem instrukce dcery Jáji.Proč napodruhé?Neptej se!Musím Tě pochválit!Každý den netrpělivě čekám na nové fotky,zážitky(typu oblékání neoprenu),výlety krásnou krajinou,roztomilé děti,jídlo na talíři,jídlo v obchodech,jídlo...Být mladší...MOOOOC zdravím je to super!!!Jo a nejsem babi Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si říkala, kdo to je?:) Děti jsou roztomile jen na fotkách, bohužel. Pozdrav doma všechny!

      Vymazat
  2. Ahoj Kači, krásné fotky, kostelík je jak z Rosamundy Pilčr, škoda, že nejsi bloncka, bys tam fajně zapadla :-D Zdravíme ze Suché. Zuzka Wi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý jak z Rosamundy:D To je poslední, co by mě napadlo. Ale dobrodrůžo to bylo, jak ze Správné pětky! Zdravím do Suché!

      Vymazat