středa 5. září 2012

5.9.2012


Dneska se musím pochválit..zase jsem byla běhat:) Sice jsem měla horší čas než poprvé, ale to neva.

Třídíme tady odpad...

Kompostér, ve kterém je prý hodně červů (říkali kluci), tak se do něho radši nedívám.

Plasty, papír a hliník tady dávají dokupy (nechápu) do modré pudlice a všechno ostatní do zelené.

Tady bydlí koník v zimě.

A tady v létě.

Měla jsem celkem úspěšný den...Konečně jsem našla normální houbičky na nádobí (doteď jsem umývala podivnou drátěnkou) - byly hned vedle vodítka na psa. Že mě to hned nenapadlo.

A tady skladujeme brambory a cibuli. Hned vedle žrádla pro psa a kočky a kolíčků na prádlo. Aspoň je to všechno při ruce...

Odpoledne dostal Ian skvělý nápad, že pojedem na pláž. Tak jsem docela potrénovala své šoférské zkušenosti - podélné parkování v mega krpálu, za neustálého mluvení těch dvou prďolů - mňamka.

Tak jsem pak na pláži relaxovala. Dneska už mi totiž lezli trochu na nervy.

Jo a je tady hodně krys! Je jich hodně v těch křacích u cest a vždycky mi přeběhnout před autem. A ty kočky, co tu máme, je prý občas donesou zakousnuté, tak už se těším.



2 komentáře:

  1. v brne se taky uz tridi hlinik spolu s plastama, maji na to nake stroje... a bych to fackoval ty decka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady děti nebijou, místo toho je staví do kouta a nastaví budíka na několik minut - asi aby ně nezapomněli.

      Vymazat