pátek 28. září 2012

Pá 28.9.2012 Cork

Dneska jsem se vydala do Corku. Chtěla jsem využít Dava, že by mě vzal svým autem, když pojede do práce, abych ušetřila benzin, ale museli jsme vzít moje auto, protože on má jen dvoumístného jeepa a potřeboval svézt kolegu. Tak mi to trochu zkazilo náladu, ale po zpáteční cestě natankoval za 30 euro, takže jsem na to ještě vydělala a ušetřila tak 25 euro. Yes!





Ať žije balené jídlo! Celý bchoďák jen s krabičkama uvařeného jídla.


St. Finbarr's Cathedral.



Asi začnu znovu studovat...Tohle je vstup do univerzitního kampusu.





No není to tam boží?

A navíc tam rozdávali moc dobré sušenky, tak jsem se tam jako správný Čech prošla 3x.

No nic, balím pyžamo, kartáček a víno a jedu k Marii zapít žal po studentském životě.


2 komentáře:

  1. Udělala sis aspoň jinak vlasy nebo čapku? tata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo potřeba, bylo jich tam hodně, těch co to rozdávali.

      Vymazat