neděle 23. září 2012

21. - 23.9.2012 Norsko

Po třech hodinách spánku v autobusu jsem ve 4 ráno dorazila na letiště v Dublinu.

V letadle pohoda, málo lidí.

Počasí bylo super, takže jsem viděla z letadla všechno. Tohle je Irsko.

Pak jsem usla a probudila se nad zasněženými fjordy.
Norské meandry.



Okolí letiště.

Po uvítání a kozím sýru, který je fakt hnusný (možná to bylo vyrobeno z kozího produktu, ale tím produktem určitě nebylo mlíko), jsme se vydali k jezeru, které se jmenuje asi nějak takhle Sdhfvbdk.

Moc pěkné to tam je.


¨
Pak jsme dali na molu oběd.


Vigelandský park.

Péro kam se podíváš.



No comment.

Jako o takovémhle parku si můžu v Irsku nechat jenom zdát.

Buddy - elektroauto.

Našla jsem dveře, které chci jednou vlastnit.


Na semaforu mají dva panáčky, nikdo neví proč.

Druhý den mě vzal Míša na nákupy.

Těžký život v Norsku - nekoupili jsme nic, všecko drahé, ale Míša aspoň našel skleničku, ze které měl fakt radost, protože jich mají na koleji málo. Své nadšení, ale odmítl sdílet s mým objektivem.

Prošli jsme se městem...

...a taky hradem.

Bylo fakt hnusně, 8° jenom, ale s Mišanem mi neva nic.

Pak mi teda udělal ten svůj slavný fishpuding. Kdo za ním ještě pojedete, tak se nebojte, dá se to sníst.

Po obědě jsme vyrazili na kole k moři.

Sekne nám to jak cip!

Mr. krmič racků.



Další hambář.

Večer jsem poznala Terku a Terku.

A to seznamování mě tak nějak zmohlo...když jsem začala vypadat takhle, tak jsem šla radši spát.

Ale měla jsem jít asi dřív no...hangover jak byk.

Cestu letadlem, jsem nějak přežila a už jsem zase v Irsku.
Bylo to super a bylo toho málo!













Žádné komentáře:

Okomentovat